Galatasaray ile Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası'nda karşı karşıya geldi.

Evren Göz: "Galatasaray transfer edecek, Okan Buruk çok istiyor, bir de Manchester City'deki..."
Evren Göz: "Galatasaray transfer edecek, Okan Buruk çok istiyor, bir de Manchester City'deki..."
İçeriği Görüntüle

Sarı kırmızılılarda Kaan Ayhan'ın eline çarpan bir pozisyon için penaltı kararı beklendi.

Hakem Cihan Aydın, penaltı vermezken Fenerbahçeli oyuncular yoğun itirazlarda bulundu.

AHMET ÇAKAR'DAN PENALTI YORUMU

Sportz yorumcusu Ahmet Çakar, derbideki penaltı pozisyonuyla ilgili yorumlarda bulundu.

Çakar'ın açıklamaları şu şekilde:

"PENALTI DEĞİL"

"Kadıköy'de 16. dakikada Fenerbahçe penaltı bekledi. Kaan Ayhan topa vurduktan sonra eline geldi. Ayağından geldiği için devam kararı doğru, penaltı değil."

VERLEN PENALTI DOĞRU"

"Galatasaray'a verilen penaltı doğru."

"FENERBAHÇE'NİN GOLÜ OFSAYT

"Fenerbahçe tartışmalı bir golle umutlandı. Ancak ben hala Fenerbahçe'nin golünün ofsayt olduğunu düşünüyorum. Çizgiden değil dediler ama hala şüphem var."

"İSTEDİKLERİ GİBİ MONTAJLADILAR"

"Günah yuvası Riva‘da tuhaf şeyler oluyor. Fenerbahçe’nin attığı gol bence ofsayt! Ya ben körüm ya da pozisyonu bir şekilde Riva’da VAR odasında istedikleri gibi montajdılar." ifadelerini kullandı.

Kaynak: habersarikirmizi.com