A Spor yorumcusu Levent Tüzemen, Galatasaray ile ilgili değerlendirmelerde bulundu.

Tüzemen'in açıklamaları şu şekilde:

"GALATASARAY'IN BÖYLE OYNAMAYA HAKKI YOK"

"Galatasaray’ın rakip 10 kişi kalana kadar bir tane atağı yok. Bodrum FK, kapalı defans yaptı ve kompakt oyun oynadı. Yunus Akgün formsuz Sallai etkisiz, Gabriel Sara'ya yük bindi. Takım oyunundan uzaklardı. Galatasaray kötü oynadı, böyle bir oyun oynama hakkı yok. Lider takım.  Yine çift santrforla kazanıldı."

Emre Kaplan: "Galatasaray'da oynamış bir oyuncuyu arayıp bilgi aldı, ben bunu biliyorum"
Emre Kaplan: "Galatasaray'da oynamış bir oyuncuyu arayıp bilgi aldı, ben bunu biliyorum"
İçeriği Görüntüle

"SANCHEZ OLMAYINCA OYUN KURAMADILAR"

"Davinson Sanchez olmayınca Galatasaray oyun kuramadı. Okan Buruk rakibi iyi analiz etmemiş ve rakibi hafife almış. Buna karşılık erken gelen Batshuayi hamlesi çok yerindeydi."

"OĞUZ AYDIN'A PARAYI BASIP ALSAYDINIZ"

"Roland Sallai’yi alacağınıza Oğuz Aydın’a parayı basıp alsaydınız. Neden almadınız? Okan Hoca, sezon başından itibaren Oğuz Aydın'ı oynatır, çok daha üst düzey hale gelmesini sağlar, A Milli Takım'da Montella kullanırdı. Siz bunu göremediniz. Sonra sıkışıp son dakika Sallai'yi aldınız. Şimdi almak için kanat oyuncusu arıyorsunuz."

"YEDEK KULÜBESİ YETERSİZ"

"Geçen sene Galatasaray kulübesi Ziyech, Zaha, Tete, Ndombele, Vinicius, Davinson. Böyle bir deve dişi yedek var mı şu an kulübede? Yok. 'Şu an yedeklerden kimi alabilir?' diyorsun. Batshuayi, Nelsson, en kötü ihtimalle Ziyech alırsın oyuna. Okan hocaya kulübeye şimdi baktığında 'Kimi alayım?' diye hesap yapıyordur."

"ZIYECH, GALATASARAY'DAN GİDECEKSEN GİT"

"Ya Ziyech, Allah aşkına 1 metreden top dışarı mı atılır? O  pozisyonda şuradan biri olsa hepimiz gol yaparız. Benim topa vuracak 1 adalem var, vurduktan sonra kopar ama golü atarım. Devre arasında gideceksen git ama oyuna girdikten sonra etki yap. O golü yapsan zaten maç bitecek." ifadelerini kullandı.

Kaynak: habersarikirmizi.com