Beyaz TV yorumcusu Sinan Engin, Hatayspor - Galatasaray maçıyla ilgili yorumlarda bulundu.
Engin'in açıklamaları şu şekilde:
"FUTBOLDA LAUBALİLİĞE YER YOK"
"Rakibi küçümsemeyeceksin! Futbolda laubaliliğe yer yok, akıllı olacaksın. Sadece fizik gücüyle olmuyor.
"BARIŞ ALPER TEK BAŞINA MAÇI KAYBETTİRDİ"
"Barış Alper Yılmaz, tek başına maçı kaybettirdi. Kaç tane pozisyonu var? En az 3-4 tane gol atardı. Kafanı az çalıştıracaksın. Barış Alper'de o dağınıklığı gördüm. Osimhen sana boş alan bırakıyor. Biraz şansı ve becerikli olsa 4-1, 5-1 olurdu."
"NET PENALTI"
"Hataysporlu futbolcunun eline çarpan top net penaltıdır! Bunun lamı cimi yok."
"GALATASARAY, 3 TANE OYUNCU ALACAK"
"Benim aldığım duyuma göre Galatasaray 3 tane oyuncu alacak. Santrfor, orta saha ve savunmaya oyuncu alacaklar." ifadelerini kullandı.
Kaynak: habersarikirmizi.com




